Juba teist aastat järjest viivad värbamispartner CV-Online Estonia ja tööandjabrändingu agentuur Instar EBC  läbi  Eesti ettevõtete seas suurt värbamisturunduse uuringut selgitamaks välja kõige silmapaistvamad värbamise edulood  Eestis.

Selleks, et leida üles just need kõige edukamad ja inspireerivamad teod, kutsume organisatsioone üles osalema uuringus ja jagama 2019 aastal silma jäänud värbamiskampaaniaid, -videosid , uudseid töökuulutusi ja tulemuslikke/innovatiivseid värbajaid.

 

Uuringu tulemused koos praktiliste ja inspireerivate lugudega võtame kokku 13. veebruaril Tallinnas, Erinevate Tubade Klubis (Telliskivi 60A1-IV korrus)  kell 8:30-13:00.  Kutsume ka Sind osalema.

 

*Kohtade arv piiratud!

PÄEVAKAVA

8:30-9:00 Hommikuampsud & Kogunemine

9:00- 9:30 Värbamiturunduse uuring 2020 tulemused (Instar ja CV-Online) 

9:30 - 9:50 Sotsiaalmeedia võlu ja valu värbamises - 20 praktilist nõuannet (Marita Haho, CV-Online)

9:55-10:20 Case-study 1 (🔈 „Sina. Meie. Eesti – kaitsmist väärt!“, Kaitseministeerium)

10:20 Jalasirutus ja jutuvada

10:35-11:00 Case-study 2 (🔈Tigran @ Super Skypark)

11:00 - 11:20 Case-study 3 (🔈 Mängustatud värbamis-turunduslahendus, G4S)

11:20-11:45 Case-study 4 ( 🔈 Java arendaja värbamischallenge, Swedbank)

11:45:12:00 Tööandja bränd ja talentide reservi loomine ja hoidmine (🔈 Helo Tamme, National People Manager NZ asutuses ISS Australia and New Zealand)

12:05-12:30 Parimate värbamisturundustegude tunnustamine! 

12.30 Sinu action plan ja nipid 2020. aasta värbamisturunduseks (Instar ja CV-Online)

12:45 Kogemuste vahetamine, kere kosutamine maitsva supi ja suupistetega

KICKOFF 2020 

värbamisturundusauhinnad

13. veebruaril 2020

Registreeri end varakult inspireerivale ja harivale KICKOFF-le!

 

KICKOFF2019 auhinnatud värbamisteod

Kuula, milliseid soovitusi jagas Omniva ürituste ja brändi koordinaator, Berit Grossbergi,  2019 värbamisaastaks.

 

Omniva pälvis värbamisturundusauhinna oma värbamiskampaaniaga "Rõõmuga täidetud töö", kus kampaania esinägudeks olid oma töötajad, kes jagasid inspireerivaid lugusid oma tööst.

Kuula, milliseid soovitusi jagas Swedbank Eesti Karjäärikeskuse juht, Grete Kotkas, 2019 värbamisaastaks. 

 

Swedbank pälvis värbamisturundusauhinna oma suurejoonelise värbamiskampaaniaga "Tule nagu oled",  mis näitas esmakordselt panga teist palet laiemale ringkonnale oma inimeste inspireeriva ja kohati haavatavate lugude. 

Kuula, milliseid soovitusi jagas Rimi personalipartner, Jaanika Raudam, 2019 värbamisaastaks.

 

Rimi pälvis värbamisturundusauhinna oma stereotüüpe murdva värbamiskampaaniaga "Vanus ei loe", mille eesmärk oli murda hoiakuid ühiskonnas, mis ütlevad, et 55+ naised on kibestunud, aeglased ja hädised.

2019 KICKOFF värbamisturundusauhindade jagamisel pälvisid tunnustuse kolm organisatsiooni - Rimi, Omniva ja Swedbank.  Nende edulugudega saad tutvuda lähemalt siin.  

Vaata 2019 aasta galerii